Correcting a typo in a name

Oops! Making a typing mistake happens to the best of us. No worries though: if it’s only a typo, we’ve got you covered.

How to make a name correction

Помітили друкарську помилку у своєму імені? Якщо ви забронювали подорож через KLM і подорожуєте з KLM, Air France або Delta Air Lines, ви можете зв’язатися з нами, щоб подати запит на виправлення помилки в імені й отримати квиток із правильним іменем.

Якщо один з ваших рейсів виконується іншою партнерською авіакомпанією, надішліть нам запит щонайменше за 72 години до відправлення. Ми докладемо всіх зусиль, щоб допомогти вам.

Вам не потрібно робити запит на виправлення помилки в імені, якщо:

  • у вас кілька імен, а в бронюванні вказано лише перше ім’я — усе вірно, оскільки відображається лише одне ім’я;
  • ви використали дівоче прізвище, якщо це те саме прізвище, що вказане після коду громадянства в машинозчитувальній зоні (MRZ) у нижній частині сторінки паспорта з вашими особистими даними — саме це ім’я використовується для автоматичних перевірок, як-от при скануванні паспорта;
  • ваше ім’я відображається без пробілів — це робить наша система, і це не є помилкою.

Звісно, ви не можете замінити своє ім’я на ім’я іншої особи — квиток залишається оформленим на ваше ім’я.

Зауважте: у разі подання запиту на виправлення помилки в імені в аеропорту з вас буде стягнуто плату. 

Flying Blue reward ticket

If you booked a reward ticket, please contact the Flying Blue customer service.

Bookings via a travel agent

For trips arranged via a travel agent, please contact them directly to make a name correction. We recommend you do this well in advance, since it may take a while to process.

Frequently asked questions

If the name correction is requested in advance, the change is free of charge. When the request is made at the airport, the fee is €15. For tickets booked through a travel agency, the fee is €30 (only possible on the day of departure). 

If you’re already at the airport and have received your boarding pass, please find the nearest self-service kiosk or service desk and ask one of our agents to help you. If you noticed the error after you checked in online, please get in touch as soon as possible.

No. The name on your boarding pass needs to match your passport or ID card.

If you noticed a spelling error, please get in touch and we’ll fix it free of charge!